google translate

luni, 18 noiembrie 2013

Politica de destrămare teritorială a României fără consultarea prin referendum a românilor, 1990-2013

Prioritate de Dreapta

Suspectez, totuşi, o diversiune. Mai ales prin apelul la "participare în masă" la referendum, "votând împotrivă" ("în masă" - ca să fie validat ?!), ca şi prin menţionarea aderării la NATO (la "Etapa accelerată a destrămării teritoriale" - după 2002). Regionalizarea este o "cerinţă UE" (şi nu una NATO).
Apel al Grupului "Realităţi Româneşti" (Groupe “Réalités Roumaines”, din Franţa):
Politica de destrămare teritorială a României fără consultarea prin referendum a românilor

1990-2013

In “Cea de-a 25-a Ora” ca si inainte si dupa aceea SA CEREM organizarea REFERENDUMULUI asupra proiectelor de «Regionalizare» si de «Revizuire a Contitutiei» PANA CE IL OBTINEM.

Proiectul noii Legi de «Regionalizare» sau «Descentralizare» este anticonstitutional.

Anuntat de domnul Prim-Ministru in 2012 el nu a fost publicat nici pana azi 30 oct. 2013.

Constitutia in vigoare interzice revizuirea caracterului «National, Independent, Unitar si Indivizibil» al statului Roman, «Integritatea teritoriului» si «Limba oficiala Unica: Romana» (art. 152)

In anul 2011, Domnul Traian BASESCU, Presedintele Romaniei, declara ca divizarea Romaniei in “8 mega-structuri autonome” ar fi singurul mijloc cu putinta pentru a salva economia tarii!

Pentru a diviza tara ar fi trebuit insa sa se rupa bariera pusa de art. 152 din Constitutie.

Dumnul Traian BASESCU pleda atunci pentru votarea prin REFERENDUM a unei alte Constitutii in care caracterele fundamentale ale statului Roman sa fie suprimate (4) (6).

«U.S.L»-ul, care era atunci in opozitie era de acord. (5)

In 18 oct. 2013 Domnul Victor Ponta, Prim-Ministru, merge cu indrazneala politica mai departe. Domnia-Sa impreuna cu domnii Liviu DRAGNEA si Klaus JOHANNIS hotarasc in sedinta U.S.L sa legifereze divizarea Romaniei in Regiuni Autonome cu atribute de Stat, prin asumarea raspunderii Guvernului (9).

Asumarea raspunderii Guvernului !

Impotriva vointei majoritatii populatiei, pe care sondajele o arata opusa «Regionalizarii» ?

Impotriva obligatiei impusa de Lege de a organiza REFERENDUMUL inainte de orice modificare a organizarii teritoriale ?

«Legea Administratiei Publice Locale si Carta Europeana a Autonomiei Locale spun, negru pe alb, ca o noua reorganizare teritoriala trebuie aprobata mai intai prin REFERENDUM NATIONAL». (6)

Domnul Prim-Ministru nu tine seama de lege si elimina chiar si votul parlamentar !

In aceeasi sedinta U.S.L (18 oct. 2013) cei doi Ministri hotarasc:

Adoptarea Legii “Regionalizarii”, prin metoda DICTATULUI, inainte de votarea bugetului Romaniei pentru 2014, adica in Noiembrie 2013, in asa fel ca la 1 ian. 2014 organizarea noilor State-Regiuni sa fie finantata din impozitele platite de cetatenii Romaniei, singurii in drept sa zica “Regionalizarii”, DA sau BA ! Singurii in drept sa o faca, dar neconsultati!

Si pentru a atinge culmea DICTATURII, domniile lor au hotarat ca, chiar mai inainte de asumarea raspunderii Guvernului asupra divizarii Romaniei, sa inceapa de pe acum desfacerea ei !

Sa transfere atributiile Guvernului Romaniei la asa zisele «structuri locale» (euroregiunile), in domeniile de interes national vital: sanatatea, agricultura, cultura, tineretul, urmate de turism si sport.

Iar opozitia actuala (P.D.L.) este de acord in 2013 asa cum in 2011, U.S.L., atunci in opozitize, era de acord cu planul de divizare a Romaniei al Domnului Presedinte si al P.D.L.-ului.

Care este atunci diferenta intre regimul comunist al «centralismului democratic» si cel liberal al «democratiei descentralizate» ?

Constitutia din 1965 spunea: «Forta conducatoare din Republica Socialista Romana este Partidul Comunist Roman». Acest partid avea monopolul Puterii. Deputatii votau cum le poruncea Partidul.

In 2013 se recurge la «asumarea raspunderii Guvernului». Monopolul Puterii il are Guvernul iar Guvernul este U.S.L-ul, iar U.S.L-ul este coalitia a doua partide politice.

Cum s-a ajuns la aceasta situatie extrema ?

Prin politica de stergere din constiinta Natiunii Romane a propriului sau trecut istoric si a propriei sale indentitati lingvistice si culturale. Tinerele generatii nu mai au constiinta ca sunt Romani pentru ca nu stiu ce reprezinta acest cuvant. «Au devenit cetateni care navigheaza intr-o regiune de dezvolate sau in alta» (Prof. Dinu C. GIURESCU).

Prin luarea de hotarari in interiorul tarii si semnarea de catre presedintii si guvernele succesive ale Romaniei de Conventii, Acorduri, Angajamente, Contracte cu Puteri exterioare, care privesc interesele vitale ale Natiunii Romane fara informarea ei clara si corecta si fara sa i se arate consecintele acestora.

Iata cateva din cele mai importante hotarari din ultimii 23 de ani privind viitorul Romaniei

Crearea “Euroregiunilor” si stimularea tendintelor autonomiste ale minoritatilor

In 1992, Presedintele de atunci al Romaniei adera la Pactul Marii Negre. Libera circulatie de persone, bunuri si capitaluri este instaurata intre tarile din jurul Marii Negre. Romania, care era «o ramura desprinsa din Occident» (Jacques BAINVILLE) si ar fi trebuit sa isi recapete prestigiul de odinioara este inglobata in blocul geografic Euro-Asiatic.

Consecintele economice, sociale, culturale ale Pactului Marii Negre asupra starii Natiunii Romane sunt vizibile. Nu e nevoie de comentarii.

In Oct. 1993, la Conferinta C.S.C.E. tinuta la Viena, Romania, prin Presedintele ei, ia angajamentul de a integra intr-o «unitate de cooperare regionala transfrontiera» mai multe judete din N-V Transilvaniei. Aceasta este «Euroregiunea Nord Carpatica». Ea cuprinde unitati administrative din Romania, Ungaria, Slovacia, Ucraina, Polonia. Aceasta cooperare administrativa si economica multietnica trebuia sa «atraga» «fonduri» de la «organizatii neguvernamentale» pentru ca sa poata ridica nivelul de viata al locuitorilor.

Consecintele pentru Romania sunt contrarii.

«Importarile masive de produse agroalimentare din spatiul C.E.S.T.A sunt fatale economiei Romane». (Tratat de liber-schimb din 1997, intre Romania, Ungaria, Rep.Ceha, Polonia si Slovacia.)

Presedintele Emil CONSTANTINESCU se vede obligat sa recurga la protectia economica, scrie Mirel BRAN in «Le Monde» din 21 Oct. 1999 (11).

Angajamentul luat de presedintele Ion ILIESCU in 1993 atingea nu numai interesele economice ale tarii in imediat ci si unitatea teritoriala si viitorul locuitorilor ei.

Totusi Natiunea Romana nu a fost informata asupra gravitatii angajamentului si nici consultata asupra acceptarii lui.

In 1996, se incheie Tratatul de Buna Vecinatate cu Ungaria. El prevede proiecte de «cooperare regionala si subregionala», sub care se ascunde formarea de Euroregiuni (art. 7 al. 2).

In acelasi tratat dreptul minoritatilor sunt descrise in amanunt in lungul articolului cu numarul 15. Obiectivul primordial este pastrarea, dezvoltarea si libera exprimare a identitatii minoritatilor unguresti sub toate aspectele lor si folosirea nelimitata a limbilor materne.

Ecoul consecintelor acestui Tratat ajung si in Franta in Mai 2013.

Revista Balkans-Infos publica articolul lui Jean Michel Berard: “Iredentismul unguresc a ajuns pana si in scoala”. Citam : «Manualul de Istorie a Secuilor pentru clasele a VI-a si a VII-a din Harghita si Covasna este un adevarat curs de indoctrinare a elevilor de 12-14 ani » .

«Ambasadorul Ungariei in Romania a declarat ca Ungaria sustine revendicarile de autonomie ale secuilor» (12).

Subliniem ca nicio Conventie Internationala nu acorda minoritatilor dreptul la o autonomie teritoriala pe baze etnice. (17)

O regula de aur a Dreptului International era restudierea arhivelor istorice din ultimele sute de ani inainte de a se incheia un tratat intre 2 state.

Oare Presedintele si Guvernul Romaniei nu o cunosteau ?

In 2 iun. 1997, se incheie la Constanta Tratatul de Buna Vecinatate si Cooperare cu Ucraina. Art. 8 prevede colaborarea reciproca intre unitati administrativo-teritoriale in zonele de frontiera, atat in cadrul «Euroregiunilor» existente cat si in al celor nou create: «Prutul de Sus» si «Dunarea de Jos» la care pot lua parte si alte state.

Drepturile minoritatilor sunt determinate de conventii internationale intre 1990-1993, din care niciuna nu acorda minoritatilor dreptul la un Statut special de autonomie teritoriala bazata pe criterii etnice.

Fapt foarte important : Drepturile Istorice ale Romaniei asupra Provinciilor Romanesti ocupate de U.R.S.S din Iun.1940 pana in Sept. 1941 si dupa 23 Aug. 1944 pana astazi nu sunt mentionate. Ele sunt escamotate de art. 2 care prevede ca partile contractante vor incheia un «Tratat separat» pe baza principiilor si procedurilor convenite printr-un «schimb de scrisori» intre Ministrii Afacerilor Externe !

In spatele acestui limbaj enigmatic se ascunde renuntarea Romaniei prin Presedintele si Guvernul sau la Drepturile Istorice asupra acestor stravechi tinuturi Romanesti.

Tratatul intre Romania si Ucraina nu este nici legitim, nici legal pentru ca Natiunea Romana nu a exprimat vointa sa printr-un REFERENDUM asupra acestei grave decizii.

In 1996 vine la putere echipa Emil CONSTANTINESCU Presedinte, Victor CIORBEA Prim-Ministru.

In august 1997, Domnul Prim-Ministru propune planul de divizare a Romaniei in 8 regiuni, ca pe un plan original.

Jumatatea de Vest a Romaniei este divizata in 3 «euroregiuni» care coopereaza cu Ungaria ; la rasarit Moldova dintre Carpati si Prut coopereaza cu «Comunitatea Statelor Independente», fosta U.R.S.S. ; iar partea de Sud aTarii coopereaza cu Bulgaria. «Euroregiunea Dunarii» (21) este urmasa directa a planului sovietic VALEV din 1964 care preconiza crearea de mari complexe economice interstatale transfrontiere.

Puterea politica a Romaniei nu prevede nici de data asta consultarea Natiunii Romane prin REFERENDUM.

Legea nr. 151/15 Iul.1998 privind dezvolatarea regionala in Romania (2) legalizeaza existenta celor 8 «Regiuni de dezvoltare», in vederea integrarii in U.E., a accesului lor la fondurile structurale Europene si la fondul de coeziune al U.E., precum si a stimularii cooperarii transfrontiere.

Aceste Regiuni de dezvolate nu sunt inca considerate unitati administrativo-teritoriale (ceea ce sunt de fapt) si nu au inca personalitatea juridica care le-ar conferi un statut autonom. Ele constituie un complicat si greoi aparat administrativ care functioneaza in paralel cu institutiile administrative ale Statului Roman. Sunt finantate de bugetul national si de bugetele locale sau din surse private neprecizate.

Pe scurt ele paraziteaza organizarea administrativa a Statului roman si tind sa-i ia locul mai curand sau mai tarziu. In acelas timp se creaza conditii propice celei mai mari coruptii.

Desi aceasta Lege este contrarie intereselor natiunii ea nu este supusa REFERNDUMULUI.

Legea nr. 315 din 28 Iun. 2004 amplifica si intareste divizarea Romaniei. Nici ea nu este supusa REFERENDUMULUI National. Scopul ei este crearea unor « arii geografice» constituite in «Regiuni de dezvoltare». Motivul declarat este satisfacerea conditiilor cerute de U.E., in vederea aderarii Romaniei.

Sunt introduse principiile de «subsidiaritate», «descentralizare», «parteneriat» (art. 2 al. 3). Se insista asupra cooperarii transfrontiere (art.2 al. 4). Cele 8 «Regiuni de dezvoltare» primesc denumiri de puncte cardinale. Denumirile istorice dispar (art. 5). Se precizeaza ca «Regiunile de dezvoltare» sunt «un cadru de elaborare, implantare si evaluare a politicilor de dezvolatre si culegerii datelor statistice si specifice» (art. 6 al. 2).

Ceea ce sugereaza ca Romania ar fi destinata sa fie un mare laborator de experiente si observatii economice, sociale, culturale, iar romanii ar servi de cobai. Aceste «Regiuni de dezvoltare» nu sunt inca inzestrate cu personalitate juridica. ( art. 5 al.2)

Romania nu este inca divizata de drept dar de fapt este subminata. Niciun referendum asupra acestei Legi nu a fost organizat.

ETAPA ACCELERATA A DESTRAMARII TERITORIALE.

Romania intra in NATO in 2002, ea plateste aceasta inalta onoare cu obligatii considerabile. In 2007 devine membru al U.E., o alta coplesitoare onoare, pretul ei nu este inca achitat. Din 2000 pana in 2013 situatia Romaniei se inrautateste din ce in ce mai repede si mai mult in toate domeniile. Bogatiile ei naturale sunt secatuite. Terenuri, paduri, imobile de valoare sunt «retrocedate». Economia este la pamant. Datoriile cresc dincolo de puterea de a le achita vreodata sau doar de aici in sute de ani.

In 2011 Domnul Presedinte gasise cauza tuturor racilelor care rodeau trupul si sufletul tarii. Ea era, dupa Domnia Sa, organizatia administrativa prea veche: din 1968 ! Solutia era, dupa D.-Sa, suprimarea celor 41 de judete si inlocuirea sa cu 8 megastructuri autonome. Acesta ar fi fost leacul birocratiei si a coruptiei in judete. «Reorganizarea teritoriala inseamna o descentralizare puternica» declara D-l Presedinte.

“Argumentele prezidentiale”, scria J.- M. BERARD, “sunt inepte”. (20) In orice caz ele sunt false.

Organizatia administrativa a teritoriului in judete nu dateaza din 1968; ea a facut proba intelepciunii ei de veacuri. Nu judetele maresc cheltuielile administrative, ci cele 8 Regiuni de dezvoltare care le dubleaza si paraziteaza. Cele «8 megastructuri» erau deja create din 1998 si 2004 (2), iar coruptia are cu totul alte cauze decat stravechea si buna impartire administrativa a teritoriului in judete. Pentru a efectua o «descentralizare puternica» Dl. Presedinte era obligat prin Lege sa schimbe caracterele fundamentale ale Statului Roman inscrise in Cosntitutie.

Dar Constitutia nu se schimba decat prin vointa populara exprimata printr-un REFERENDUM si pe deasupra, Constitutia insasi nu permite revizuirea acestor caractere ale Statului Roman.

Un an mai tarziu de la initiativa D-l Presedinte, in 2012 se ridica un emul: D-l V. PONTA, tanar Prim-Ministru. Domnia Sa declara natiunii ca vrea sa dea celor «8 megastructuri» personalitate juridica, autonomie si atributii de stat.

Din ian. si pana astazi 30 oct. 2013 echipa sa lucreaza la 2 proiecte: 1. Pentru Legea regionalizarii, 2. Revizuirea Constitutiei. Pana acum niciunul dintre aceste 2 proiecte nu este publicat si nu se prevede organizarea unui REFERNDUM asupra lor. Dl V. PONTA vrea sa decida impreuna cu U.S.L destinul Romaniei, prin asumarea raspunderii Guvernului. Guvernul este emanatia U.S.L-ului. U.S.L-ul este un grup politic.

«Niciun grup si nicio persoana nu pot exercita suveranitatea in nume propriu» spune Constitutia ( art.2 al.2). Suveranitatea Nationala apartine Poporului Roman (Constit. art.2 al.1). El o exercita prin REFERENDUM. Domnul Prim-Ministru incalca Legea fundamentala, principiile Democratiei si drepturile Omului. Natiunea Romana nu accepta DICTATUL divizarii teritoriale. Romania nu mai este nici sub feudalitatea Ungara nici sub cea Fanariota nici incatusata in «sfera de influeta sovietica».

NATIUNEA ROMANA ARE DREPTUL SA DECIDA SINGURA SOARTA EI .

“IN CEA DE-A 25-A ORA” SI INTOTDEAUNA SA FACEM VOINTA, FAPTA !

SA CEREM ORGANIZAREA IMEDIATA A REFERENDUMULUI ASUPRA PROIECTELOR DE LEGE A REGIONALIZARII SI REVIZUIRII CONSTITUTIEI!

SA PARTICIPAM LA REFERENDUM IN MASA!

SA RASPUNDEM NU REGIONALIZARII SI REVIZUIRII CONSTITUTIEI!

Cornelia Dragodanne

30.10.2013

GRUPUL REALITATI ROMANESTI

PARIS, FRANTA

http://www.cotidianul.ro/organizati-referendum-privind-proiectele-de-regionalizare-si-de-revizuire-a-constitutiei-226320/ 

*   *   * 

De citit şi

Un comentariu :

Riddick spunea...


Apelul este parţial exact în descrierea situaţiei, dar dă chix când vine cu soluţia. E clar că tembelii pro-USL, majoritari, vor vota pro-prostiile (PD)USL, adică de fapt ale UE. Totul e să nu vină 30%, sau să se ştie clar că şi pe ăsta l-au falsificat, precum pe cel din 2003. În 2003 de-abia au venit (real) 40-42% în două zile ("validat" cu "55,7%"), şi doar era momeala cu aderarea la UE.

 Autoarea, madam Corneli(a/e ?) Dragodanne e citată şi în alte ocazii de siturile comunistoide.